Back to business

0kommentarer

I vanlig ordning springer tiden iväg och jullovet är sedan igår över. Det var 2,5 fullspäckade och himla trevliga veckor! Inledde med Håkan Hellström-konsert i Uppsala, fantastiskt var det! Och ännu mer fantastiskt kommer det bli på spelningen i Göteborg i sommar! :) Åkte sedan upp till Orsa för julfirande med familj och släkt. Fem sköna dagar med massvis med julmat, film, spel, mys, besök i björnparken och lite skidåkning. Kom hem och jobbade i två dagar på Upper Crust, förvånande hur snabbt man kommer in i allt igen, kändes inte som att jag varit borta i fyra månader. Hann umgås med Carro & Vega, Kajsa & Tristan också. Och med Fanny som är hemma från Argentina. Riktigt kul att ses och trots att vi inte setts på jättelänge var allt som vanligt vilket kändes kul! Firade ett mycket trevligt och gott nyår i Norrköping med Gustav och några kompisar till honom. Firade kusin Linnéas födelsedag och har hunnit umgåtts mycket med familjen också. Trots att plugget funnits i bakhuvudet och jag har faktiskt pluggat lite grann (med betoning på lite) så har jag ändå kunnat slappna av och njuta av att vara ledig, så himla skönt! :)

I måndags eftermiddag kom jag tillbaka hit upp till Umeå, städade ur julen och ändrade fokus från lov till tentaplugg. Som alltid när man varit ledig känns det drygt att komma tillbaka till plugget men det gick ändå ganska lätt den här gången, efter fem min kändes det som att jag inte ens haft något lov... Undra om det är bra eller dåligt?

Nu är det alltså full fart mot tentan nästa fredag, innan det ska vi beta av två gruppredovisningar också och sen är vi klara med Kostvetenskap B. Som sagt - tiden går fort!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bra avslut på ett bra lov :)

Kommentera

Publiceras ej