Vila sig i form...

0kommentarer

Ja, det är vad man tvingas göra när man dagarna innan ett lopp känner sig krasslig, hängig, trött, utmattad av ingenting... Faaan alltså! Sämsta tänkbara uppladdningen inför lördagens Lidingölopp! Jag har haft ont i halsen till och från sen i måndags, känner mig så himla trött, grinig och allmänt opepp. Kände mig dock pigg och glad när jag vaknade av mig själv 06.00 i morse, som jag blev glad! Men efter eftermiddagens promenad till Ersboda är jag helt sänkt. Kroppen fryser och huvudet kokar, feber?! Kanske... Borde plugga men vill sova. Vill orka med en sista löprunda innan helgen men borde sova. Men om jag lägger mig nu kommer jag ju inte kunna sova sen! Alla dessa dilemman... Oavsett om jag sover nu eller inte så är det fullt fokus på vila, vila, vila, äta och dricka mycket innan lördag! Bara jag slipper halsont så får jag väl gå eller krypa runt, för runt ska jag banne mig ta mig!!
 
 
Järnboostar och äter mig frisk med största blodpuddingsportionen - dagens höjdpunkt!
 

Kommentera

Publiceras ej