Vakna med IW

0kommentarer

Här sitter jag, klockan är 09.00 och jag har redan hunnit vara vaken i drygt tre timmar, tränat frösta morgonpasset sen slutet av maj och ätit två frukostar...Toppen känns det!

Vaknade av mig själv 05.45 och kände mig utvilad, hur skönt liksom?! Klev upp, åt lite frulle och begav mig till IKSU för att kicka igång dagen med IW och CX. Emelie bjöd på ett riktigt tufft och roligt indoor pass där det bästa var när Dr Bombay´s Clacutta drar igång! Med ett stort leende på läpparna var det bara att kötta järnet ända in i mål! Och som hon sa under de avslutande intervallerna: livet utanför din trygghetszon, våga! JA, våga!! För det är banne mig en av de härligaste känslorna som finns! Man orkar alltid lite till, man kan alltid ge lite mer än vad man tror, testa får ni se, våga gå utanför din trygghetzon! Det kommer ge resultat! ;) Gick vidare in på CXen och körde slut på bål och axlar innan jag kunde traska hem igen och äta frukost nr2.. Bästa och godaste målet på hela dagen, för allt smakar så mycket bättre efter ett ordentligt träningspass!



God morgon gott folk, trevlig tisdag på er!

Kommentera

Publiceras ej