I´m awesome and you´re amazing

1kommentarer

Jag kände mig så opepp på att träna tidigare i kväll men så såg jag denna bild som Stadium postat på Facebook och fick massa inspiration!
 
 
Det stämmer så väl, 99% av alla gånger är känslan så bra efteråt!
 
Det blev 7 km löpintervaller och det som fick mig att pressa mig lite extra var faktiskt, tro det eller ej, Danny Saucedo med sin låt Amazing. Sjukt peppande låt!! Antingen lyssnar man bara extra på dessa rader:
 
I'm feeling great
I'm feeling awesome
And I can't wait
Gotta get movin'
Shake the stress away
Something is on the edge tonight
 
Men för en extra kick kan man tänka på någon man tycker väldigt mycket om, någon som ger en energi... Denna person ligger hela tiden steget före så du måste göra allt och lite till för att komma ikapp! ;)
 
I'm feelin' great
I'm feeling awesome
let me explain
You are the reason I breathe
You're
AMAZING

1 kommentarer

Nikki

10 Sep 2013 22:34

Åh, vad gulligt att du tänkte på mig!

Kommentera

Publiceras ej