#Dietistjavisst

0kommentarer

Det finns ju en rad olika anledningar till att jag har valt att plugga till dietist... Den största är helt klart min enorma kärlek till mat och allt som har med mat att göra :D Främst så gillar jag att äta mat, och jag kan äta mycket av nästan allt, om det undgått nån? ;) Jag äter aldrig för att överleva, utan jag lever för att äta. Hur mycket härligt finns det inte med mat och det sociala och trevliga kring mat?! Jag tycker synd om de personer som aldrig, eller väldigt sällan njuter av mat. De som äter bara för att de måste. De som är kräsna och tycker allt bara är blä. Fy så trist det måste vara! På riktigt, vilket trist liv dom måste ha?! Haha! Jag är tacksamt att jag lever i det landet jag gör, på det sättet jag gör, så att jag varje dag, om jag vill, kan njuta av den maten jag vill. Såå, ät, njut och var glad medan du kan! #Dietistjavisst!
 
Onsdagsburgare...
 
Torsdagskakor...
 

Kommentera

Publiceras ej