Guldbröllop

0kommentarer

 
Det här fotot togs för 18 251 dagar sedan. Alltså för 50 år och en dag sedan. Året var 1963 och Ni var 19 respektive 21 år gamla. Igår firade Ni Ert Guldbröllop! I över 50 år har Ni levt tillsammans i med- och motvind. Jag kan knappt förstå det?! Ni har varit gifta dubbelt så länge som jag levt... Det får mig att fundera på allt Ni gjort, allt Ni varit med om, allt Ni upplevt, tillsammans! Det får mig också att fundera på om jag någonsin kommer vara gift med, eller leva med, en och samma person under lika många år? Det återstår att se :) Det glädjer mig att Ni fortfarande kämpar varje dag och älskar varandra. För jag kan gissa att det inte alltid varit på topp under alla dessa år, vilket ju är helt naturligt, ingens liv är alltid perfekt.
 
Jag älskar Ert så otroligt mycket, Ni har alltid funnits där och alltid ställt upp. Jag är lite ledsen över att jag inte kunde vara med och fira igår och jag vill säga massvis med GRATTIS på Er dag! Hoppas Ni fick ett minnesvärt firande med resten av familjen!
Puss & Kram på Er Farmor Lill-Lill & Farfar Matts! <3
 

Kommentera

Publiceras ej