Mot Sthlm!

1kommentarer

Äntligen är det torsdag (!!!) vilket betyder att det är dags att åka hem till Sthlm över helgen! Jag har inte känt nått behov av att åka hem tidigare under terminen, tiden har bara sprungit iväg och jag har liksom inte prioriterat hemresa men nu när jag väl ska åka känns det så underbart skönt!! Just nu läser vi vetenskaplig metod och de senaste veckorna har sprungit iväg och varit knökfulla med grupparbete och enskilda inlämningar. Jag har svurit många gånger åt statistikprogrammet SSPS, blivit bitter på att momentet i sig känns så trist och på massa annat i största allmänhet... Det ska minst sagt bli skönt med lite miljöombyte och förhoppningsvis så kommer det kännas mycket bättre när jag kommer tillbaka upp på måndag igen! :) Momentet är dock inte över än, utan nästa vecka är det rapportinlämning, hemtenta, redovisning och opponering men jag känner mig just nu inte ett dugg stressad över detta, bara så himla lättad och glad att få åka hem. Känns nästan som att jag packar för att åka hem på jullov, men så roligt ska vi inte ha det än! Meeen det närmar sig med stormsteg, precis fyra veckor kvar idag... :D
 
Hemma ska jag äntligen få träffa Sälen-tjejerna igen, umgås med familjen och fira syrran, luncha med den nu mera Hela Sverige Bakar-Fredrik, förhoppningsvis träffa gammelmorfar och hälsa på i Kajsas nya hem :) TREVLIG HELG allihopa!
 
 
 

1 kommentarer

#nörd

21 Nov 2013 14:54

SPSS is da shit! :D

Svar: Jag kan delvis hålla med, men vägen till den insikten var fan i mig inte smärtfri :P
Alexandra Eriksson

Kommentera

Publiceras ej