Lördag: löpning & plugg

0kommentarer

Lördag idag, och jag är bänkad i skolan för tentaplugg, igen! Satt inte jag här alldeles nyss för tentaplugg?! Med tanke på hur fort tiden går så känns det verkligen som det var igår trots att det är tre veckor sedan... Nästa vecka tar jag långhelg fredag-måndag och åker hem till Sthlm så då måste jag kompensera för det den här helgen (och resten av veckan). 110% statistikfokus fram tills dess!
 
Började morgonen med en riktigt skön löprunda runt Nydalasjön, möttes av en vacker soluppgång, kroppen kändes pigg och benen lätta. Bestämde mig efter Lidingöloppet att springa minst en gång i veckan fram tills det blir för kallt, men jag har inte sprungit på nästan fyra veckor så det kändes extra skönt att det gick så lätt! :) Bra start på helgen!
 
Dags att återgå till plugget! Ville bara uppdatera lite snabbt för att ge ett livstecken. Trevlig helg gott folk! :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej