Sommarjobb CHECK!

0kommentarer

 

Japp då va jobb i sommar fixat, så himla skönt! Jag var nyss på Stockholms Centralstation och träffade mina två blivande chefer på Upper Crust där jag alltså ska jobba i sommar. Upper Crust är typ ett café, eller snarare ett grab-and-go ställe som är kända för sina smarriga baguetter. Jag ska alltså hänga på Centralstationen, Cityterminalen och Hornstulls T-banestation mellan juni och augusti och kränga på stressade resenärer smörgåsar. Kan nog bli kul :) Om inte annat känns det bra att faktiskt ha ett jobb i sommar, ett stressmoment mindre! Och jag får tacka min kära mor för tipset! Utan kontakter är det ju nästan omöjligt att få jobb, himla drygt tycker jag, men men, nu är det i alla fall ordnat, tack mamma! Känns jättekul att få vara hemma i Sthlm hela sommaren också, lite närmare till allt här nere! :) Åh nu längtar jag!! Bara 5 veckor kvar till sommarlov!

 

 

 
 

Kommentera

Publiceras ej