1a maj

0kommentarer

Är det idag man ska gå ut på gatan med en röd flagga och vara lite arg? Nej, men skämt åsido idag kryllar nog gatorna av glada, politiskt insatta första Maj-firare medan jag själv sitter instängd på min kammare och försöker knåpa ihop en litteraturessä. Det går sisådär... Den ska in på måndag och jag åker till Sthlm och Uppsala imorgon och är borta hela helgen och jag har inte ens kunnat komma fram till vad jag ska skriva om eller vilka texter... Och så sitter jag här och bloggar... Går bra nu!! Kan jag bara komma fram till ett vettigt main theme och ett statement till det kommer själva skrivandet gå rätt fort tror jag, så det är bara att fortsätta brainstorma!

 

 

Igår firade jag Valborg med att leka lite PT för Lina, plugga större delen av dagen och äta buffémiddag på Eastern Palace och ta ett glas vin på Allstar också tillsammans med fina Lina! Det var en mycket bra kväll, kändes kanske inte som ett Valborgsfirande men det var verkligen ett trevligt inslag i vardagen och plugghysterin. Tack för igår Linis! :)

 

Back to work, ha en bra dag gott folk!

 

 

 

PS. Hur kan det redan vara maj?! Vart tog den här terminen vägen? Bara en månad kvar tills vi skriver vår sista tenta och det är sommarlov! Galeeet!

Kommentera

Publiceras ej