Laddad?!

0kommentarer

Nee... Inte som det känns just nu... Just nu har jag ingen lust alls att åka 90 km skidor imorgon. Just nu är jag trött, frusen och har ont i huvudet. Just nu känner jag mig allmänt seg. Just nu ligger jag nedkrupen under en filt och ska vila lite medan de andra är ute och går. Tur att imorgon inte är just nu!

Nu är nu och då är då, och då ska jag vara laddad till 1000!! Det kommer bli en svettig, mödosam, blåbärssoppsfylld folkfest och jag ska njuta tillsammans med alla andra 14 999 åkare!!

Och redan nu efter att jag skrivit det här inlägget känner jag mig mer peppad! Jag och 14 999 andra åkare, 90 km, sol och -5 grader (som vädergudarna lovat), glada hejarrop från folk längst spåret... Ja, det kommer bli grymt!! :) Och om drygt ett dygn glider jag förbi denna textrad över mållinjen i Mora:

I FÄDERS SPÅR, FÖR FRAMTIDA SEGRAR

Rätt så ball!

Kommentera

Publiceras ej