Gnällspik!

1kommentarer

 
Jag är trött, tröttare, tröttast! Kroppen är sliten efter morgonens simpass och kvällens total training. Huvudet är proppat med engelska (realia, vokabulär, grupparbete, kultur, litteratur...). Ryggsäcken väger bly och är fylld med dator, böcker och matlådor för en hel dag. Idag har jag varit hemifrån mer än 14 timmar och bara det gör mig matt. Att efter träningen gå och handla, släpa hem tunga matkassar med skor fyllda med grus i vindar som är så kalla att näsan domnar bort, ja då försvann den sista lilla energi jag hade kvar, och lika så tålamodet. Jag ser verkligen fram emot påskledigheten i Tänndalen med familjen! Jag ska njuta som bara den av 6 helt lediga dagar! UNDERBART! Bara en vecka kvar, men just nu känns allt så drygt. Och inte blir det bättre av att jag sitter här och gnäller!
 
Nej, nu blir det en varm dusch och sen tackar jag för idag! Imorgon står spinning, bålstyrka, plugg, plugg, plugg, plugg, sommarjobbssök och Grey´s på schemat. Om det är någon som känner någon som känner någon som har ett jobb över i sommar så hör av dig!! Jag är inte kräsen och kan göra i princip allt (nästan...). Eller om någon har lust att skänka en trisslott med vinst på typ 15 000 kr i månaden i sisådär 20 år så tar jag gärna emot det också! :D
 
 
 
 
PS. I söndags kunde vi skåda Norrsken här upp i Norrland. Ett vackert och riktigt mäktigt fenomen!

1 kommentarer

Elli

20 Mar 2013 07:06

Jobba på Rögrund! Skärgård, Servering + massage, toppen ;)

Kommentera

Publiceras ej