The Sounds

0kommentarer

Igår efter jobbet tog jag tåget till Västerås där jag mötte uppe Josse och Mattias. Vi traskade ner på stan, åt supergod indisk mat på Agra Taj och intog första parkett tillsammans med Hanna och Jonathan på Fiskartorget för att se THE SOUNDS!

 

 

Medan vi stod där och väntade öste regnet ner men lagom tills dom började spela sprack det upp och blev uppehåll. Vi stod som sagt längst fram, vilket jag sällan gör nu mera på spelningar för jag orkar inte med all trängsel, men igår var det hur bra som. Vi stod där vi stod utan att bli omkringknuffade, ingen trängsel utan gått om utrymme. Hur nice som helst! Och vad bra spelningen var!! Jag blir glad i hela kroppen när jag tänker på det! Maja röjde runt som vanligt på scen, det var grymt att få höra Shake, Shake, Shake live och även fast det kanske inte var gårdagens bästa låt så är den ju bara så jävla bra! Jag saknade bara en låt och det var The No No Song men annars var repertoar prima! Öppningen med Something To Die For var grym och Living In America gjorde dom riktig bra! Med tanke på att deras musik och i princip alla deras låtar är bra är det svårt att det blir något annat än bäst! ;)

 
 
Efter spelningen blev det lite ölhängstält innan de andra drog sig hemåt medan jag och Josse stannade kvar för att lyssna på Nause. En bra spelning det också men för att det ska vara riktigt bra skulle man stått och röjt loss mitt i publikhavet men vi höll oss lite i bakgrunden med vårt vin istället... Ett bra avslut på en bra kväll!!
 
 
Vaknade i morse och kände mig inte riktigt lika bra... Trött, frusen och halsont. Nooo time for this!! Om en vecka är det dags för Vansbrosimningen och att bli sjuk nu kan ju vara den sämsta uppladdningen någonsin! Jag tyckte jag hade en dålig uppladdning inför Vättern så det skulle kännas trist om den blev ännu värre nu... :/ Jag ska vila, sova, äta och dricka ordentligt nu så jag kurerar mig i tid. Har precis hällt i mig två koppar med honung- och citronvatten och en stor bärsmoothie. Boosta! Nu är det dags att åka till jobbet för ett stängningspass och efter det blir det hem och sova! Ser fram emot det kan jag säga...

Kommentera

Publiceras ej