Att Blogga...

2kommentarer

...är ett fenomen som (enligt vår mest pålitliga källa Wikipedia....) över 190 000 personer börjar med, varje dag. Idag är jag, Alexandra Eriksson, nyss fyllda 25 och nybliven dietiststudent i Umeå, en av dom.
 
190 000 bloggar/dag innebär 1 330 000 bloggar/vecka och 69 350 000/år. Min blogg är alltså en av 69 350 000 bloggar som folk där ute, runt om i världen startar varje år. Jag känner mig verkligen unik! Inte alls som en i mängden....
 
Det är en djungel av olika bloggar där ute i cyberspace. Bloggar om mat, mode, träning, blommor, hem, familj, bilar, djur, film, musik etc. etc. Men det finns också mååånga bloggar som är precis som jag tror att denna kommer bli;
 
En dagbok om mitt rätt så alldaglig liv som kantas av plugg, träning, mat, familj och vänner.
 
Jag har funderat ett tag på att börja blogga, inte om något speciellt egentligen, utan som jag nyss skrev om min vardag, mina tankar, mina mot- och medgångar. Jag känner för att skriva och tänkte därför göra det så länge suget finns där, och vill du följa med in i mitt liv är du mer än Välkommen!
 
Det känns kul att prova nått nytt, skaffa sig nya erfarenheter :) Så nu kör vi bloggår 2013!
 

2 kommentarer

Lollo

23 Jan 2013 18:55

Lääääääängtar efter mer läsning. Hälsningar från en nyfiken mor :)

Lotta Landström

26 Jan 2013 20:01

Vad roligt att få följa dig, Alexandra! tänker själv börja blogga, fast med företaget mer i fokus. Tänkte lära mig lite av dig hur man bloggar:-)

Svar: Låter som en bra idé tycker jag Lotta, att blogga om företaget alltså. :) Jag vet inte o´m jag kan lära dig så mycket... Men vi får väl se! Kram
Alexandra Eriksson

Kommentera

Publiceras ej