Spring is in the air!

1kommentarer

Blå himmel. En stor sol som till och med värmer. Snö droppar från taken och rasar från träden. Fåglarna kvittrar. De tunnaste vantarna är egentligen för varma. Solglasögon är nästan ett måste för ljuset är så stark. Varmvallan är på. Det känns som vår och jag älskar dagar som dessa (skulle inte vilja byta dom mot nånting annat)! Jag kommer på mig själv med att åka runt och le i skidspåret. Fascinerade hur mycket vädret kan påverka humöret! :) Och det är bara att passa på att njuta, för imorgon kan det lika gärna vara snöstorm och -17 grader (hoppas inte!!!).

 
 
               
 
 
Trevlig helg kära vänner!

1 kommentarer

Elli

23 Feb 2013 16:17

Har inte Kjell lärt dig någonting?? Alltid mössa!!
Här var det -11 imorse så njut på du :)

Svar: Haha Elli jag tänker alltid på honom när jag drar på mig pannbandet! :P Men det är ju fööör varmt med mössa, idag hade det nog till och med räckt med bara öronlappar (fast det kommer jag aldrig sätta på mig!).
Alexandra Eriksson

Kommentera

Publiceras ej