Måndag eftermiddag är här!!

0kommentarer

ÄNTLIGEN är mördarveckan över!

 

Dagen jag sett fram emot så mycket är här, näringsläratentan är skriven och det känns så otroligt skönt!! Visserligen hade jag kunnat hoppas på att det skulle kännas bättre med tentan... Jag kommer bli godkänd på två av tre delar (tror jag) men det är på gränsen på en av delarna, har jag lite tur med mig blir jag godkänd på även den. Så satans frustrerande när man på vissa frågor vet att svaret finns där någonstans långt bak i huvudet men att man inte kan få fram detaljerna. Eller ännu värre när man läser en fråga och blir helt nollställd, man kan inte minnas att det tagits upp under föreläsningarna eller att man ens läst det i boken... Irriterande! Men som sagt, det bästa av allt är att tentan är gjord, nu kan jag andas ut och lägga allt fokus på engelskan. Det blir inte förens imorgon dock, resten av den här dagen ska jag ägna åt allt annat än plugg, känns som jag är värd det! ;) Blir nog en lite nap nu, tröttheten från den gångna veckan slog till med dunder och brak när jag kom hem och satt mig i soffan. Efter vilan blir det en tur på skidorna och ikväll ska jag på middag hos Sara, himla trevligt! :)

 

HEJ efterlängtade måndagseftermiddag!

 

Kommentera

Publiceras ej