Ledig på Lagnö

0kommentarer

Trots ledig dag klev jag upp innan sju för att åka med pappa ut till vår nybyggda sommarstuga på Lagnö. Vi spenderade någon timme på Bauhaus innan vi åkte ut. Väl ute blev det en båttur till Grönskären, en större kobbe mellan Lagnö och Husarö. Där blev det sol, bad och picknick. På tillbakavägen körde vi Lagnö runt. En himla fin ö som jag verkligen måste utforska mer! Vi tog en löprunda och ett eftermiddagsdopp innan middagen och sen spenderade jag en timme på en sten och plockade några liter blåbär med Håkans "2 Steg Från Paradise" som sällskap. En titel på en skiva/låt som passar himla bra in på gårdagen och Lagnö. Jag älskar det stället mer och mer för varje gång jag är där! Det är ett av mina paradis.
 
 
Jag önskar att alla dagar kunde vara lika varma, härliga och sköna som gårdagen. Nu är det dock inte så, men en dag är bättre än ingen! :) Nu sitter jag på bussen som precis åkte av färjan. Det är dags att åka in till stan och jobba igen...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej då Lagnö, vi ses nästa vår!

Kommentera

Publiceras ej