Hej då hej!

0kommentarer

Dags att säga tack och hej då Sthlm - dags att säga hej Umeå och dietistprogrammet! Om en timme tar jag pendeln till Centralen för att sen ta snabbtåget (ynka 6h...) upp till Umeå. I 89 dagar har jag haft sommarlov, 2 dagar kvar innan ytterligare ett läsår drar igång. Vart tog tiden vägen?! Snabbaste 89 dagarna i mitt liv tror jag! Tiden går fort när man har kul, och kul har jag haft! En höjdarsommar har det varit! :)
 
Igår var det mycket ångest över att jag skulle åka upp men idag känns det mer okej igen, för jag vet att det kommer bli bra när jag väl är på plats. Dom här timmarna nu efter att jag promenerat den sista promenaden i stan, stängt igen mina knökfulla väskor och städat rummet känns som ingenmansland... Väntan... Trist! Nu vill jag bara åka! :)
 
Långholmen
 
En sista blick utöver Sthlm, från Västerbron
 
2 av 4 välfyllda väskor, varför har man (jag) alltid
så mycket saker?!
 

Kommentera

Publiceras ej