Mot Stockholm!

0kommentarer

Efter att ha snoozat över en halvtimme pallade jag mig upp och har hunnit med massor nu på morgonen och förmiddagen. Jag har övat inför eftermiddagens gruppresentationen så nu kan jag det baklänges, framlänges, upp och ner i sömnen så det ska nog gå bra! :) Har hunnit med att bära upp saker på vinden, och tagit ner en bokhylla, plockat i mitt rum, gjort mig i ordning, läst lite inför måndagens seminarium, ätit frukost och mellanmål och packat inför helgen hemma i Stockholm. Direkt efter presentationen idag tar jag flyget ner och om bara sju timmar får jag träffa mamma! Äntligen!!! :D Helgen kommer bjuda på massa trevligheter och mamma har en del planerat allt så det är bara att åka med.

 

Jag hade också en väldigt trevlig kväll igår. Jag hängde med Gustav och Ann-Sofi hela kvällen. Vi lagade mat, åt och babblade om allt och ingenting i flera timmar. Riktigt kul att ha så trevliga grannar! Och grönsaksbiffarna jag kladdade ihop blir riktigt mumsiga! Vill ni prova så finns receptet här:
http://falskmat.wordpress.com/2011/09/09/brutalt-goda-gronsaksbiffar/ Smaklig måltid!

 

Trevligt helg kära vänner!

Kommentera

Publiceras ej